Kaartje uit Mongolië

Nu: unieke kans om een prachtig kaartje met een yak, ger (ronde tent) of sjamaan te krijgen vanuit Mongolië!

Tegenwoordig worden bijna geen kaartjes meer gestuurd, maar het is eigenlijk wel leuk om post te ontvangen tussen alle belastingbrieven en rekeningen! Daarom stuur ik nu alle mensen die dat leuk vinden een gezellig kaartje vanuit Mongolië! Hiervoor vraag ik het volgende:

1. Een mailtje met je volledige adresgegevens

2. Dat je 5 euro overmaakt naar mij. Als ik je mail met adresgegevens ontvangen heb, zal ik het rekeningnummer doorsturen.

Het kaartje wordt dan zo snel mogelijk verstuurd vanuit Mongolië. Uiteraard duurt het dan nog even voordat deze is aangekomen in Nederland. Het geld wordt gebruikt om VSO een financiële bijdrage te geven om meer deskundigen naar het buitenland te sturen om in die landen te werken. Meer over het werk van VSO en wat met het geld gebeurt, is te vinden via deze link. Ikzelf zal het komende half jaar ook via VSO in Mongolië werken.

Daarnaast is het mogelijk om mij wat speciaals in Mongolië te laten fotograferen/filmen, bijvoorbeeld een Mongoolse herder in een t-shirt van je bedrijf of met je eigen tekst erop. Spullen kunnen tot 9 februari aangeleverd worden (graag van tevoren even telefonisch overleg ivm gewicht dat ik mee mag nemen). Ook stickers of andere zaken kan ik op een leuke manier fotograferen op de weide steppes van Mongolië of de plaatselijke wc.. Hiervoor kunnen we een leuk prijsje afspreken, wat wederom ten goede komt aan VSO.

Meer verhalen over Mongolië zullen de komende weken volgen op deze website (onder voorbehoud van een goede internetverbinding..)!

Leave a Reply

